Bobini – z tytułem Dziecięcej Marki Roku!


Pielęgnacja pełna czułości to hasło, które w pełni oddaje ducha marki Bobini należącej do Global Cosmed. W tym roku wprowadziła ona na rynek gruntownie przebudowane portfolio produktów przeznaczonych do pielęgnacji najmłodszych. Oferta została jeszcze skrupulatniej dopracowana pod kątem wymagań konsumenta i rynku, a cały proces został poprzedzony szeroko zakrojonymi badaniami konsumenckimi.

Bobini_1bjpg

Marka niezmiennie stawia na najwyższej jakości receptury  – zawierające nawet do 98% składników pochodzenia naturalnego. Niemal wszystkie formuły są hypoalergiczne i zostały zamknięte w opakowaniach o wysokich walorach ekologicznych. Ważny krok stanowi rozbudowanie oferty dla dzieci starszych poprzez wprowadzenie nowej linii Kids. Wśród zmian należy wymienić również odmienione podejście graficzne i pojawienie się bohatera marki. Jest to piesek, stanowiący synonim opiekuna, towarzysza i przyjaciela oraz bezpośrednie nawiązanie do wartości, które musi ze sobą nieść godna zaufania marka dziecięca, jaką jest Bobini.

Bobini_2png

Nowy asortyment kosmetyczny marki tworzą trzy linie.

Bobini Baby to produkty przeznaczone do delikatnej pielęgnacji dzieci już od 1. dnia życia: żel do mycia ciała i włosów, płyn do kąpieli, szampon. Wszystkie warianty są hypoalergiczne, dzięki czemu spełniają jeden z najważniejszych wymogów stawianych przez konsumenta. W linii dostępne są także chusteczki nawilżane i detergenty do prania – portfolio obejmuje płyn i proszki, a uzupełnia je koncentrat to płukania.

Bobini_3png

Bobini Kids, czyli nowość w marce, to grupa kosmetyków do codziennej pielęgnacji dzieci powyżej 1. roku życia. Przyjemny kwiatowy zapach zachęca do kąpieli, a starannie skomponowane, hypoalergiczne receptury żelu do mycia ciała i włosów, płynu do kąpieli i szamponu gwarantują delikatność dla młodej skóry. Linia obejmuje także mydełko o zapachu mango oraz piankę pielęgnującą do mycia.

Bobini_4png

W linii Bobini Fun znalazły się znane już receptury 2w1 łączące funkcje płynu i żelu, ale w zupełnie nowej odsłonie. Podobnie jak w linii Kids, także te produkty przeznaczone są do kąpieli dla dzieci powyżej 1. roku życia, ale wyróżniający jest w nich element zabawy, którą maluchy tak lubią. Właśnie dlatego tworzą one wysoką pianę i mają owocowe zapachy malin, truskawek, cytrusów czy zielonego jabłuszka. Dla dwóch produktów dostępne są także opakowania uzupełniające w formie refilli. W linii znajdują się także dwa dostępne na wyłączność w sieci Rossmann pachnące słodyczami kolorowe płyny do kąpieli i zabawy, które barwią wodę na różowo lub zielono.

Bobini_-grafika-1920x1080px-20221219-barwice-wodpng

Postępując w duchu zrównoważonego rozwoju i w trosce o środowisko, w nieomal całej marce wykorzystywane są opakowania, które w 100% nadają się do recyklingu, czyli dalszego przetwarzania. Dodatkowo butelki wyposażone są w łatwą do zerwania etykietę i folię, co wspiera konsumenta w jakościowym segregowaniu odpadów. To ważny gest marki Bobini w kierunku czystego środowiska dla naszych dzieci w przyszłości.

Więcej na: http://bobini.pl/