Wygoda, nowoczesność, dbałość o detale, czyli polska marka odzieżowa La..mu!


Parę tygodni temu mieliśmy przyjemność przeprowadzać wywiad z Robertem Fajst-założycielem marki La..mu. Dzisiaj wracamy do tegorocznego zdobywcy tytułu Kobiecej Marki Roku, by sprawdzić jakie mają dla nas nowości.

0jpeg

La..mu jest marką odzieżową powstałą w 2017 z inicjatywy Roberta Fajst, stojącego od tamtej pory na jej czele. Wraz z zaufanym gronem projektantów i szwaczek już od lat dbają o komfort odzieżowy swoich klientek. Pragnąc zapewnić im ubrania stylowe, modne i wysokojakościowe, dbają o każdy szczegół w procesie produkcji. Dzięki tym staraniom marka La..mu stała się urzeczywistnieniem marzeń z 2017 i obowiązkową pozycją w codziennym looku wielu kobiet z Polski i tych poza jej granicami.  La..mu łączy w sobie takie cechy jak: wygoda, nowoczesność, dbałość o detale, a dzięki temu, że wszystkie ubrania wykonywane są w Polsce – także niesamowitą jakość. Mimo trudnej specyfikacji rynku odzieżowego w Polsce. La..mu postanowiło nie dawać konkurencji sposobności na ich wyprzedzenie. Stale wychodząc z nowymi pomysłami i rozwiązaniami, pokazują, że są dynamicznie rozwijającą się marką, która ma w planach jeszcze wiele zaprezentować.

LAMU COUTURE jpg

Czego przykładem może być premiera jesiennej kolekcji Modern..Style, którą już teraz możemy podziwiać na bilboardach w największych miastach w Polsce… i nie tylko. Robert Fajst podczas poprzedniego wywiadu zdradził nam, że nie planuje pozostawać hermetyczny i wkrótce zamierza wyruszyć na rynki europejskie. Dzisiaj widzimy, że swoje słowa zrealizował. Prócz promocji w Polsce, Modern..Style od La..mu pojawiło się również w wielu krajach w Europie i USA. Projektanci z La..mu sięgnęli do worka z pomysłami i wyciągnęli z niego jesienną kolekcję- Modern..Style. Ta od wejścia zachwyca nas różnorakimi kreacjami, prześcigającymi się o uwagę klientek. Ubrania w kolorach miodowym, morskim, fioletowym, biskupim, zielonym, różnych odcieniach beżu oraz klasycznej czerni i bieli wraz z kompletną nowością w postaci oryginalnych i modnych printów. Sprawią, że ubrana w kolekcję Modern..Style, każda kobieta będzie mogła czuć się modnie i oryginalnie. Niezależnie od tego czy zaprezentujesz się w dresach czy sukience. Z La..mu Modern..style zawsze będziesz nowoczesna i stylowa. A wszystko to przy zachowaniu wysokiej jakości materiałów, wśród których prym wiedzie bawełna, skóra ekologiczna, prążki oraz welur.

posterarticlejpg

Będąc przekonanym o potencjale jesiennej kolekcji. Zespół La..mu postanowił chwycić okazję w dłonie i rozpocząć ofensywę reklamową. Promocja w internecie, choć stanowiąca niezwykle ważny filar marketingowy, lubi dodatki w świecie realnym. W tym roku możemy obserwować ciekawe i dynamiczne reklamy La...mu na bilboardach w różnych miastach. Do współpracy przy promocji jesiennej kolekcji Modern..Style zostały zaproszone dwie przepiękne kobiety. Reprezentująca styl i klasę – Olga Borys oraz Jessica Fajst – ambasadorka, która w kampanii reprezentuje energiczność i dynamikę. Na ekranach bilboardów, w ubraniach z najnowszej kolekcji, wspólnie udowadniają nam, że La..mu zawsze stoi w centrum oczekiwań swoich klientek. Niezależnie, czy utożsamiają się z Olgą Borys czy Jessicą Fajst. W La..mu zawsze znajdą coś dla siebie.

lamuevjpg

W końcu La..mu jest kobietą stylową jak Olga Borys i energiczną jak Jessica Fajst. Dzięki czemu jest w stanie zaoferować kobietom o zróżnicowanych charakterach i potrzebach wszystkiego czego tylko będą szukały. Kolekcja Modern..Style jest ukoronowaniem tej różnorodności. Cały zespół zadbał o to, by jesienna kolekcja rozpaliła swoje klientki w chłodne jesienne dni i służyła im wiernie przez długi czas.


Więcej informacji: https://www.facebook.com/lamumodapl/